skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

مناسب ترین چیدمان دفتر کار با به کارگیری نرم افزار مبل اداری سه بعدی

مناسب ترین چیدمان دفتر کار با به کارگیری نرم افزار مبل اداری سه بعدی

چیدمان مبلمان اداری در فضاهای مدرن دفتر کار باید با استفاده از نرم افزار مبل اداری به خوبی انجام شود. تا دیگر هیچ طرح غیر ارگونومیک و ناپسندی در محیط کار قابل رویت نباشد. همه کارکنان در صورت رضایت از محل کار و استقرار خود می توانند به بالاترین راندمان کار برسند. طراحی و چیدمان درست دفتر کار و محیط اداری نه تنها موجب بالا رفتن روحیه کارکنان می شود. بلکه موجب ایجاد حسی خوشایند در مهمانان شرکت پس از هربار رفت و آمد به آن می شود.

نرم افزار مبل اداری سه بعدی

جهت انجام مناسب ترین چیدمان در دفتر کار استفاده از تکنولوژی های مدرن در این زمینه بسیار سودمند است. تکنولوژی هایی هم چون نرم افزار مبلمان سه بعدی سافت دکور . این نرم افزار با ارائه ماژول نرم افزار مبلمان اداری کاربردی ترین ابزار در زمینه چیدمان دفتر کار است. نرم افزار مبل اداری سه بعدی, فضای دفتر کار شما را به صورت فضای سه بعدی ارائه می دهد. هم چنین گالری مجازی نرم افزار مبل اداری مدل های متنوعی از مبلمان و پارچه روکش را شامل می شود. به راحتی انواع چیدمان مبلمان اداری را در نرم افزار مبل اداری بررسی کنید. تا به مناسب ترین طرح چیدمان دفتر کار برسید. برای دستیابی به چیدمانی با کارایی بالاتر, به این سه نکته هنگام چیدمان دفتر کار در نرم افزار مبل اداری سه بعدی توجه کنید.

چیدمان مبلمان اداری به صورت نزدیک به هم:

قراردادن دو یا چند صندلی بزرگ روبروی هم نشاندهنده ی یک طراحی مناسب برای مکالمات مهم است. مکالماتی مانند: جلسات فروش, ملاقات ها, مصاحبه های غیر رسمی. هنگام انتخاب روکش در نرم افزار مبل اداری سه بعدی از بین روکش های آگوستیک انتخاب نمایید. صندلی با این روکش تا حد زیادی سروصدای خارجی و حواس پرتی را کاهش داده تا روی صحبت یکدیگر تمرکز کنید. صندلی گود نیز دید کمتری را ایجاد می کند. تعجب نکنید اگر شما می توانید معاملات را در این آرایش صندلی راحتتر از اتاق کنفرانس سردتان منعقد کنید.

 

نرم افزار مبل اداری

توجه به چیدمان مبلمان مناسب برای گروه های کاری شرکت:

گروه های کوچک وقتی با یکدیگر احساس آرامش و راحتی بیشتری کنند میتوانند مشکلات را سریع تر حل نمایند. بهتر است در چیدمان مبلمان در نرم افزار مبل اداری سه بعدی از یک میز قائم با صندلی های نامناسب استفاده نکنید. در عوض یک اتاق نشیمن را با استفاده از نیمکت های استراتژیک و صندلی های راحت برای کارمندان ایجاد کنید. یک فضای یک فوت مربعی برای چهار تا شش نفر در نظر بگیرید. شما با تنظیم یک چیدمان سه طرفه یا چهارطرفه از نیمکت ها یا صندلی ها روبروی یکدیگر در نرم افزار مبل اداری, فضای جلسه کوچکی ایجاد کرده اید که امکان خلاقیت و حل مشکل در میان گروه را فراهم می کند.

در نظر گرفتن مبلمان فضاهای خصوصی برای کارکنان:

حتی در دفاتر باز و فضاهای بزرگ, یکی از زیبایی های واقعی یک محیط اداری, حریم خصوصی آن است. در محیط هایی که با انبوهی از میزهای جلسه و راهرو شلوغ مواجهیم, پیدا کردن مکانی برای استراحت دشوار است. توصیه می شود هنگام بررسی چیدمان در نرم افزار مبل اداری, فضاهای خصوصی برای کارکنان و مدیران در نظر بگیرید. چنین فضایی میتواند شامل یک سالن کوچک باشد که فضای حریم خصوصی را با استفاده از انواع مبلمان ارائه میدهد. این نوع طرح همچنین برای گرفتن تماس یا صرفا دوری موقتی از فشار و استرس محیط کار باشد.

با اجرای این سه روش در هنگام طراحی چیدمان مبلمان در نرم افزار مبل اداری شما به کارمندان و مدیران گزینه هایی برای انطباق با فعالیت های کاری ارائه خواهید داد. به این ترتیب, هیچ کس در تلاش برای پیدا کردن یک مکان مناسب برای نشستن و گفتگو نخواهد بود.

 

نرم افزار مبل اداری

برگرفته از ماهنامه صنایع چوب، مبلمان و کاغذ ایران (سال هجدهم/ شماره118/دی 96)- فاطمه محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا