skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

نرم افزار مبل هوشمند در جدیدترین طرح های مبل

نرم افزار مبل هوشمند در جدیدترین طرح های مبل

طراحی دکوراسیون داخلی هوشمند با استفاده از فناوری نرم افزار مبل هوشمند در منزل که با شما سخن بگوید رویای هر فرد علاقمند به طراحی داخلی است. اما آیا این ایده به معنی آن است که تجهیزات واقعا با شما صحبت کنند؟

ایده اصلی به صورتی که به نظر می آید نیست. جدیدترین مبلمان های خانه های هوشمند امکاناتی فراتر از نشیمن برای شما فراهم می کنند. تولید کنندگان مبلمان جدیدترین طرح های خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت و نرم افزار مبلمان ارائه می کنند. طرح های الهام گرفته شده از تکنولوژی هایی همچون دستیار صوتی هوشمند گوگل و آمازون. نتیجه این ادغام تکنولوژی نرم افزار مبلمان سه بعدی و نرم افزار دکوراسیون داخلی, ارائه مبلمان, میز, تشک و … با تکنولوژی پیشرفته, مناسب و کاربردی و ظاهر چشمگیرتر است.

کاربرد نرم افزار مبلمان در طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی

شما می توانید به سادگی موبایل یا تبلت خود را بدون اتصال سیم و با قراردادن برروی میزهای هوشمند با قابلیت نرم افزار مبلمان, شارژ نمایید. ویا در صورتیکه می خواهید به موسیقی در فضای آرام گوش دهید. می توانید اتاق نشیمن خود را به مبلمانی با تکنولوژی صدای فراگیر مرتبط با نرم افزار مبل هوشمند مجهز نمایید. با کمی صرف بودجه بیشتر, میزهای قهوه خوری با سطح مجهز به صفحه نمایش لمسی نیز در دسترس است. میزهای تاچ اسکرین با به کاربردن نرم افزار مبلمان در سیستم آن امکان دسترسی سریع به اینترنت را برای شما فراهم می کند. هم چنین ویژگی های تشخیص صدا و کنترلگر خانه مانند نور, حرارت و امنیت از قابلیت های دیگر آن است. با استفاده از میزهایی که دارای کشوهایی هم چون یک یخچال کوچک هستند دیگر مجبور نیستید برای برداشتن یک نوشیدنی سرد از صندلی خود حرکت کنید.

در این مقاله و چند مقاله آینده به معرفی چند نمونه از جدیدترین طرح های محصولات بر پایه نرم افزار مبل هوشمند در جهان می پردازیم.

1-مبلمان با تکنولوژی پنهان سازی

مبلمان هوشمند با تکنولوژی پنهان سازی سیم و شارژرهای تجهیزات شما بر پایه نرم افزار مبلمان, یک سبک زندگی مرتب را برای شما به ارمغان آورده است. رنج وسیعی از مبلمان های لوکس برای پنهان سازی تکنولوژی های مورد استفاده شما در خانه طراحی شده اند. بدون نیاز به اتصال تعداد زیادی کابل در اطراف خانه و ایجاد فضایی با ظاهر نامناسب. این طراحی برای محیط های کوچک با راهروهای باریک مناسب است. طرح ها شامل مجموعه ای از مبل ها, میزها, قفسه ها و کابینت های شناور پیش ساخته با انواع سطح های چوبی و پارچه ای هستند.

شما می توانید از بین انواع مختلف مجموعه طرح های Cocoon, Scala, Twenty, Ameno انتخاب مناسبی داشته باشید. طرح هایی هم چون سیستم های صوتی, سطوح شارژ هوشمند, تلویزیون های هوشمند با سطح قابل چرخش و پورتهایی برای تجهیزات اپل. همه این موارد در سطح مبلمان شما پنهان شده است. شما می توانید این تکنولوژی ها را از طریق کنترل های هوشمند و فناوری نرم افزار مبل هوشمند به کار رفته در آن تنظیم نمایید. فقط با استفاده از یک نرم افزار مبلمان و سیستم اتصال IR یا بلوتوث, به راحتی از طریق موبایل یا تبلت خود به ویژگی های مجازی و صوتی دسترسی دارید. برای دسترسی به طرح ها و اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

Spectral.eu

نرم افزار مبل هوشمند

2- میز شارژر بی سیم (FurniQi)

میزهای شارژ بی سیم FurniQi همراه با تکنولوژی مدرن نرم افزار مبلمان بهترین گزینه برای برطرف کردن نیاز ما به محیطی تمیز و آرام است. این میزها به سادگی نیاز شما به استفاده از سیم های شارژ را برطرف می کنند. میزها با طرح های ظریف از چوب بامبو ساخته شده اند. و دارای یک نقطه اتصال بی سیم Qi هستند. شما می توانید به طور همزمان چند موبایل و گجت را با قرار دادن بر روی آن شارژ نمایید. همراه با قابلیت های دیگری که نرم افزار مبل هوشمند موجود در این میزها به شما می دهد همچون اعلام صوتی و استفاده آسان در تاریکی. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

fonesalesman.com

نرم افزار مبل هوشمند

3- مبلمان با بلندگوهای داخلی (Surround Sofa)

Surround Sofa طرحی از مبلمان است که توسط کمپانی Natuzzi ارائه شده است. این مبلمان ترکیبی خلاقانه از تکنولوژی و راحتی را ارائه می دهد. طراحی این مبلمان دارای قابلیت نرم افزار مبل هوشمند با سبک معاصر و به ویژه اختصاص داده شده برای دوستداران موسیقی است. یک کیت صوتی به صورت انتخابی در مبلمان قرار داده می شود. این کیت از طریق محل پورت MP3 یا به صورت بی سیم از طریق بلوتوث عمل می کند. هم چنین این مبلمان دارای نرم افزار مبلمان همراه با ویژگی های کاربردی دیگری هم هست. هم چون تنظیم قسمت پشتی, نشیمن یا پایه آن مطابق با دلخواه شما و برای راحتی هرچه بیشتر. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

natuzzi.co.uk

نرم افزار مبل هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا