skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

مدرن ترین طراحی مبل بر پایه نرم افزار مبلمان و دکوراسیون

مدرن ترین طراحی مبل بر پایه نرم افزار مبلمان و دکوراسیون

ادغام تکنولوژی نرم افزار مبلمان و نرم افزار دکوراسیون داخلی, سبک زندگی هوشمند و راحت را به منازل ما افزوده است. چشم انداز آینده این حوزه, دسترسی به جدیدترین تکنولوژی ها بر پایه نرم افزار مبلمان و دکوراسیون را در زندگی روزمره ما همچون مبلمانمان ارائه می دهد. استفاده از پتانسیل تکنولوژی های مرتبط با نرم افزار مبلمان مانند اینترنت اشیا, خانه هایی کارآمد تر و جالبتر از هر زمان دیگری می سازد.

مبلمان با قابلیت نرم افزار مبلمان و دکوراسیون

بر طبق آخرین تحقیقات, ما به طور متوسط 26 سال از زندگی خود را در تخت یا بر روی مبلمان صرف می کنیم. بنابراین اشتیاق طراحان مبلمان و سرویس خواب برای طراحی محصولاتی که عادت های ما را درک کنند تعجب آور نیست. این امکان وجود دارد که در آینده مبلمان های هوشمند با افزودن فناوری نرم افزار مبلمان و دکوراسیون به عنوان تنها بخشی از خانه های هوشمند باشند. اما در حال حاضر ویژگی های تکنولوژیکی مرتبط با نرم افزار مبلمان آنها یک مبحث مهم در طراحی داخلی است. ویژگی هایی که شما را مشتاق استفاده از آنها در خانه هایتان می کند.

در این مقاله و چند مقاله آینده به معرفی چند نمونه از جدیدترین طرح های محصولات مبلمان هوشمند بر پایه نرم افزار مبلمان و دکوراسیون در جهان می پردازیم.

1- تخت هوشمند کنترل کننده خواب (Rest Bed)

برنامه Rest Bed یک امکان عالی برای کسانی که مشکل خواب راحت یا مستعد بی خوابی هستند است. تشک های مجهز به این برنامه دارای پنج قسمت اصلی هستند که هرکدام مسئول نظارت بر بخشی از بدن شما هستند. سر, شانه, کمر, قسمت تحتانی و پا. با استفاده از نرم افزار مبلمان و دکوراسیون به کار رفته در این برنامه Rest Bed شما می توانید هر قسمت را با توجه به نیاز و متناسب با شرایط خود تنظیم نمایید. تشک تخت بر روی حالت بدن شما و میزان فشار وارده بر هر قسمت نظارت می کند. و به طور خودکار شرایط مناسب را در طول خواب برای شما تنظیم می نماید. به این صورت شما صبح با احساسی عالی از خواب بیدار می شوید. نرم افزار مبلمان و دکوراسیون این محصول داده های اختصاصی از خواب شما را جمع آوری می کند. به این صورت شما می توانید به آنالیز الگوی خواب خود بپردازید و شرایط بهبود آن را بررسی کنید. از دیگر توانایی های شگفت انگیز این نرم افزار قابلیت اتصال آن به دیگر دستگاهها در خانه های هوشمند است. مانند: نورپردازی, گرمایش و… برای دریافت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایید.

restperformance.com

نرم افزار مبلمان و دکوراسیون

2- تخت هوشمند آرام کننده کودک (Snoo Smart Sleeper)

والدینی که اغلب نگران خواب کودک خود هستند می توانند تکنولوژی The Snoo را به عنوان یک مزیت در اختیار داشته باشند. The Yves Behar طراحی کننده تخت کودک با تکنولوژی آرام کننده هوشمند است. این تکنولوژی کیفیت خواب کودک شما را بهبود بخشیده و هنگام بی قراری و گریه کودک, با پخش نوای ملایم و تکان دادن تخت کودک را آرام می کند. متناسب با میزان بی قراری و گریه کودک صدای موسیقی و نحوه تکان دادن تخت کم یا زیاد می شود. بر طبق تحقیقات کمپانی, کیفیت خواب نوزادان پس از 2 روز استفاده از این تخت ها بهبود چشمگیری داشته است. The Snoo دارای یک نرم افزار است که شما می توانید از طریق گوشی آیفون آن را کنترل نمایید. بعد از 3 دقیقه این تکنولوژی خاموش می شود و تا ان زمان شما می توانید خود را به کودک برسانید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

happiestbaby.com

نرم افزار مبلمان و دکوراسیون

3- میز قهوه خوری که با شما صحبت می کند (The Mesa)

The Mesa میز قهوه خوری با تکنولوژی تاچ اسکرین است که امکاناتی بیشتر از تنها قراردادن فنجان نوشیدنی بر روی آن برای شما فراهم می کند. این فناوری یک میز قهوه خوری چند کاربرده است که تکنولوژی تاچ اسکرین را به بهترین نحو با طراحی میز ادغام کرده است. این میز می تواند به صورت همزمان توسط چند نفر استفاده شود. سطح این میز همانند صفحه کامپیوتر برای شما عمل می کند. شما می توانید به سرچ آنلاین بپردازید. عکس های مسافرت خود را به مهمانان نشان دهید. بازی های آنلاین انجام دهدی. یا حتی کتاب مورد علاقه تان را در اوقات فراغت بخوانید. این میز هم چنین با اتصال به منازل هوشمند به شما امکان کنترل روشنایی, گرما و دیگر تجهیزات خانه را می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایید.

mediamea.com

نرم افزار مبلمان و دکوراسیون

برگشت به بالا