skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

به روزترین مبلمان و تجهیزات بر پایه نرم افزار مبلمان هوشمند

به روزترین مبلمان و تجهیزات بر پایه نرم افزار مبلمان هوشمند

در عصر مدرن با توجه به تکنولوژی های مدرنی که روز به روز پیشرفت می کنند تقاضای رو به رشدی برای استفاده از این تکنولوژی ها در همه ابعاد زندگی مشاهده می شود. از مهم ترین کاربردهای تکنولوژی در زندگی روزمره ما, خانه هایی همراه با تجهیزات دکوراسیون هوشمند که بر پایه نرم افزار مبلمان هوشمند شکل گرفته اند, است. برای ایجاد جذابیت و راحتی بیشتر در همه امکانات دکوراسیون داخلی خانه, به کارگیری نرم افزار مبلمان هوشمند از بهترین گزینه ها است. مبلمان, تجهیزات دکوراسیون داخلی و آشپزخانه با استفاده از نرم افزار مبلمان هوشمند و نرم افزار دکوراسیون داخلی به شکل تجهیزات چند کاربرده طراحی می شوند.

در این مقاله به معرفی چند طرح از تجهیزات هوشمند با به کارگیری نرم افزار مبلمان هوشمند می پردازیم.

1- مبلمانی با تکنولوژی شارژ گجت ها (Parker Knoll)

راحت و آرام بشینید و لذت ببرید. جدیدترین مجموعه مبل های Parker Knoll نه تنها ظاهری بسیار چشمگیر دارد. بلکه از راحتی فوق العاده ای برخوردار است. شما می توانید با استفاده از فناوری نرم افزار مبلمان هوشمند به کار رفته در این طرح مبل موقعیت نشیمن خود را در مبل به نرمی از حالت عمود به حالتی با شیب ملایم تنظیم کنید و یا برعکس. هم چنین می توانید با لمس یک دکمه از 27 نوع حالت تنظیم قسمت پشتی سر مبل استفاده کنید.

علاوه بر این, مبلمان دارای پورت USB جامعی است. با استفاده از یک دکمه کنترل بهترین امکان برای شارژ ابزارهای الکترونیکی و گوشی های هوشمند شما فراهم شده است. در این تصویر شما می توانید صندلی چرخشی 1703 Swivel Tilt و مبل دونفره Como را که بر پایه نرم افزار مبلمان هوشمند طراحی شده اند را مشاهده کنید. این نمونه مبل ها می توانند در طیف وسیعی از پارچه ها و چرم های ایتالیایی بنا به سلیقه شما روکش شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایید.

parkerknoll.co.uk

نرم افزار مبلمان هوشمند

2- آینه حساس به زیبایی شما (HiMirror Plus)

HiMirror Plus به عنوان یک پشتیبان برای مسائل مربوط به زیبایی شما عمل می کند. این آینه از طریق کنترل حرکات, دستورات صوتی یا کنترل از راه دور به تعیین وضعیت پوست شما می پردازد. خطوط ایجاد شده بر روی پوست, نقاط قرمز و حساس, چین و چروک و منافذ پوست را شناسایی کرده تا شما از نواحی مشکل دار پوست خود آگاه شوید و به درمان بپردازید.

این تکنولوژی با استفاده از چراغ های LED پنج حالت مختلف نورپردازی را ایجاد می کند. در این حالت شما با انتخاب هرکدام می توانید آرایش متناسب با آن نورپردازی را انجام دهید. شما می توانید از بین حالتهای غروب آفتاب, دفتر کار روشن, مرکز خرید, رستوران و مهمانی, انتخاب کنید. آینه ها با یک نرم افزار مبلمان هوشمند به گوشی شما متصل هستند و وضعیت پوست شما را هر روز ثبت می نمایند. با مقایسه آمارها شما می توانید تشخیص دهید کدام محصول زیبایی تاثیر بهتری بر روی پوست شما داشته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

himirror.com

نرم افزار مبلمان هوشمند

3- میزهایی مختص مهمانی های شما (Sobro)

Sobro میز قهوه خوری است که می تواند به یک بخش مرکزی مهم در خانه شما تبدیل شود. یک میز با امکاناتی نظیر کنترل های لمسی, بلندگوهای متصل به بلوتوث, پورت های شارژ USB/12V و یک یخچال کوچک برای اینکه نوشیدنی ها در طول مهمانی خنک بمانند. دیگر مجبور نیستید برای دسترسی به هرکدام از این امکانات مبل خود را ترک کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

sobrodesign.com

نرم افزار مبلمان هوشمند

4- میزهای آشپزخانه با تکنولوژی چند کاربری (Ikea)

میز آشپزخانه قلب هر آشپزخانه ای و محل اصلی تهیه غذا است. اما همانطور که جهان تغییر می کند نیازهای ما نیز تغییر می کند. Ikea پیش بینی کرده است که در سال 2025 نمونه اولیه از میزهای آشپزخانه هوشمند ارائه می دهد که دارای تکنولوژی چند کاربری است. این میزها به عنوان میز آشپزخانه و سطح آماده سازی غذا, میز ناهارخوری, میز کار و سطح بازی کودکان عمل می کند. تکنولوژی نرم افزار مبلمان هوشمند مرتبط با این میز به شما کمک می کند تا غذا را باکیفیت بهتری بپزید و ضایعات کمتری هنگام آشپزی ایجاد کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

conceptkitchen2025.ideo.london

نرم افزار مبلمان هوشمند

5- تشک ضد خروپف (Balluga)

تمام شب را بیدار می مانید در حالی که همسر شما خروپف می کند؟ بهترین راه حل برای شما استفاده از تشک های ضد خروپف Balluga است. تکنولوژی این تشک ها مرتبط با نرم افزار مبلمان هوشمند است که دارای یک سنسور کاهنده صدای خروپف بوده و شیب بالش را تنظیم می نماید. نرم افزار مبلمان هوشمند متصل به این تشک دارای ویژگی هایی است که از طریق آن می توانید به تنظیم سطح گرما و سرمای تشک بپردازید. هم چنین می توانید آن را درحالت ماساژ قراردهید و احساس لذت و آرامش بعد از خستگی روزمره را تجربه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

www.balluga.com

نرم افزار مبلمان هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا