skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

چیدمان مدرن دکوراسیون داخلی با نرم افزار طراحی مبلمان

چیدمان مدرن دکوراسیون داخلی با نرم افزار طراحی مبلمان

خانم ها اغلب در فکر ایجاد تغییر در محیط منزل و در پی فضایی مدرن تر هستند. شاید فکر کنید لزوم رسیدن به یک فضای مدرن و شیک ایجاد تغییرات بزرگ و اساسی است. اما بهتر است بدانید با ایجاد تنها چند ترفند ساده میتوان دکوراسیون داخلی شیک و نوین را ایجاد کرد. تغییراتی کوچک امابه سبکی هوشمندانه در تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل خصوصا طراحی مبلمان گاها بیشترین تاثیر ممکن را دارند. دراینجا چند طرح ساده برای رسیدن به دکوراسیون داخلی شیک مطابق با آخرین مد طراحی مبلمان پیشنهاد می شود و مدرن ترین تکنولوژی نرم افزار طراحی مبلمان معرفی می شود.

چند روش هوشمندانه برای چیدمان منزل

مدل مبلمان مناسب:

فضاهای منازل امروزی کوچک و اغلب آپارتمانی است. در این مدل فضاها قسمت نشیمن خانه بیشترین چشم انداز را دارد. با وجود آنکه عناصری مانند پرده و کاغذ دیواری تاثیر زیادی در دکوراسیون دارند. اما آنچه دریک فضای نشیمن بیشتر به چشم می آید و شاید عنصر قابل توجه محیط باشد, طراحی مبلمان است. بهترین انتخاب برای ایجاد یک طراحی مبلمان مطابق با یک دکوراسیون داخلی شیک استفاده ازمبلمان ال شکل است. این مدل مبلمان در قسمت گوشه ای اتاق قرار گرفته وفضای کافی در آپارتمان برای تجهیزات دیگر باقی میماند.

برای ایجاد یک سبک پست مدرن در طراحی مبلمان از یک مبل تک نفره Berger استفاده کنید. مبل تک نفره Berger با پایه های چوبی در مقابل ست ال شکل یک چیدمان جذاب رابه نمایش میگذارد. در صورت استفاده از مبل تک نفره easy chair با پایه های استیل بهتر است رنگ پایه تیره باشد. تا حس بی روحی فلز را بگیرد و در تناسب بیشتری با دکوراسیون چوبی قرار گیرد.

طراحی مبلمان با روکش مخمل و لمسه دوزی:

از جدیدترین مدها در زمینه طراحی مبلمان استفاده از روکش های مبل از جنس مخمل است. مخمل در دکور حس گرمی و آرامش زیادی در ببیننده ایجاد کرده. و به همان نسبت ظاهری اصیل, باشکوه و ضریف را از لحاظ بصری به خانه می بخشد. استفاده از روکش مخمل در دورنگ متفاوت امادر هارمونی مناسب با هم برای مبل ال شکل و تک نفره. به همراه طرح لمسه دوزی در پشتی مبلمان سبکی شیک و مدرن را ایجاد می کند. برای انتخاب بهترین طرح لمسه دوزی و بهترین رنگ روکش مبلمان هنگام خرید, از نم افزار طراحی مبلمان استفاده کنید. انتخاب با در نظر گرفتن تناسب رنگ تمام تجهیزات دکوراسیون و مبلمان تنها با به کارگیری نرم افزار طراحی مبلمان امکان پذیر است.

سبک روستیک در چیدمان منزل:

فضای باز و مرتب در اتاق های نشیمن جدید جایگزین فضاهای شلوغ با عناصر مختلف دکوراسیون شده است. بهترین ایده استفاده از یک قفسه ظریف و زیبا در سبک روستیک (استفاده از مواد طبیعی و خام) است. قفسه ای از ترکیب قاب فلزی با سطحی از چوب خام در گوشه اتاق. به همراه میز چوبی کوتاه در کنار مبلمان فضایی زیبا برای چیدمان کتاب یا سایر انواع وسایل تزیینی است. به جای استفاده از کنسول و آینه های جاگیر و بوفه های بزرگ قدیمی و سنتی.

در آپارتمان های جدید فضای ناهارخوری به بخش کوچکی از اتاق نشیمن منتقل شده است. دکوراسیون بخش ناهارخوری باید از لحاظ ظاهری, رنگ و جنس در سازگاری مناسبی با سایر تجهیزات خصوصا مبلمان باشد. استفاده از سبک مدرن و روستیک همزمان ایده مناسبی می باشد. انتخاب میزی متوسط از جنس چوب خام به همراه صندلی هایی با طرح مدرن به همراه روکش مخمل. در هارمونی رنگی با مبلمان, ظاهری چشمگیرتر به محیط می بخشد. برای بررسی سبک های متفاوت چیدمان در فضای خانه قبل از انتخاب بهترین شیوه استفاده از تکنولوژی نرم افزار طراحی مبلمان است که رنج وسیعی از انتخاب ها را در اختیار قرار می دهد.

دیزاین داخلی با استفاده از نرم افزار طراحی مبلمان

همانطور که گفته شد از جدیدترین تکنولوژی های مرتبط با طراحی مبلمان در دسترس برای ایجاد دکوراسیون داخلی شیک و زیبا. نرم افزار مبلمان سه بعدی  سافت دکور  است. تمام ایده هایی که برای طراحی مبلمان دارید را با انتخاب مبل دلخواه در نرم افزار طراحی مبلمان بررسی کنید. روکش های مختلف با رنگهای متفاوت را بر روی مبلمان انتخابی قبل از خرید در نرم افزار طراحی مبلمان تست کنید. و با افزودن عکس فضای نشیمن منزلتان به نرم افزار طراحی مبلمان بهترین چیدمان مبلمان را انتخاب کنید.

ساده ترین و هوشمندانه ترین ایده ها و ترفندها با استفاده از مدرن ترین ابزارها نظیر نرم افزار طراحی مبلمان. دکوراسیون داخلی شیک و چشمگیر و فضایی مطابق با مد را برای منزل شما به ارمغان می آورد.

بر گرفته از: نشریه صنعت چوب ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا