skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

نقش نرم افزار فرش (نرم افزار چیدمان مجازی فرش) در رضایت مندی و افزایش فروش در گالری های فرش

نقش نرم افزار فرش (نرم افزار چیدمان مجازی فرش) در رضایت مندی و افزایش فروش در گالری های فرش

فاکتور های تاثیرگذاری در خرید فرش

قبل آنکه به تاثیر و نقش نرم افزار چیدمان فرش در افزایش و اطمینان از فروش پردازیم، بد نیست نیم نگاهی به اصول انتخاب صحیح فرش بیندازیم.

تاثیر طرح، رنگ و اندازه فرش در هم آرایی دکوراسیون داخلی به قدریست، که می تواند به عنوان یک شاخص کلیدی در زیبایی دکوراسیون داخلی مطرح شود. فرض کنید فرش گرانبهایی و منحصر به فردی دارید، در این صورت می توان یک رنگ را از دل رنگ های فرش بیرون کشیده و رنگ کاغذ دیواری،پارکت و حتی پرده را بر آن راساس انتخاب کرد. و یا یک طرح از فرش را انتخاب کرده و طرح پرده، پارچه مبل و یا طرح کاغذ دیواری را بر اساس آن خریداری کنید.

غالبا هماهنگی دکوراسیون داخلی به شیوه ای برعکس اتفاق می افتد، به عبارتی، معمولا مبلمان، پرده و دیوارپوش و کفپوش ها را با توجه به رنگ و بافت مورد علاقه خریداری و نصب می شود و در نهایت نوبت به انتخاب و خرید فرش می شود. با وجود این پیچیدگی ها شبیه سازی محیط مورد نظر از طریق نرم افزار چیدمان فرش کمی پر رنگ ترمی شود.

اما انچه که در هر دو روش حائز اهمیت است، توجه به سه شاخص کلیدی در انتخاب فرش است:

  1. توجه به ابعاد و شکل هندسی فرش
  2. توجه به نقش و طرح فرش
  3. توجه به رنگ فرش

توجه به ابعاد و شکل هندسی فرش:

ابعاد فرش و شکل هندسی آن اولین شاخصی است باید مورد توجه قرار گیرد. اینکه چه مقدار از فضای خالی زمین را باید فرش پر کند و یا اینکه آن فرش به چه شکل هندسی باشد مواردیست که تحت شعاع نوع و نحوه چیدمان مبلمان و سبک دموراسیون داخلی است. پس قبل از هر انتخابی، باید تصویری ذهنی از فضای مورد نظر داشته باشید. (نرم افزار چیدمان فرش علاوه بر اینکه فضاهای پیشفرض با ابعاد متفاوت را دارد، فروشنده را قادر می سازد تا فضای واقعی مشتری را با تمامی اجزای دکوراسیون داخلی شبیه سازی کند)

توجه به نقش و طرح فرش:

نقش فرش تاثیر زیادی در همارایی دکوراسیون داخلی با سایر اجزا نظیر طرح پارکت، مقوش پارچه مبلمان و پرده ایفا می کند. طرح هایی با گل ریز و درشت، نقش های ساده و پرکار، فرش های مدرن، گبه، گلیم و جاجیم تماما می تواند به تنهایی نقش پر رنگی را در فضای دکوراسیون داخلی بازی کنند. بسته به این که از چه نوع سبکی استفاده کنید، می تواند مدلهای مختلف از طرح ها را مد نظر قراردهید. (در نرم افزار چیدمان فرش، تمامی طرح و نقوش فرش را می توان بصورت دسته بندی شده در یک نگاه مقایسه، انتخاب در نهایت فرش مورد نطر را چیدمان مجازی کرد)

توجه به رنگ فرش

تاثیر رنگ در انتخاب فرش با هم ارایی تمامی عناصر دکوراتیو بصورت کاملا مستقیم سروکاردارد. با انتخاب صحیح رنگ فرش می توانید فضای داخلی اتاق را تحت تاثیر قرارد دهید. فضای کوچک خانه را با فرش هایی با رنگ خنثی، بزرگتر نمایش داده یا می توان با بکاربردن رنگ های گرم در فرش، اتاق نشیمن را دوستانه و دلنشین جلوده داد.

عاملی دیگر در انتخاب رنگ فرش، کفپوش ها و رنگ آنهاست. می توان رنگ فرش را همراستا با رنگ پارکت، موکت یا سرامیک کف اتاق انتخاب کنید به عنوان مثال اگر کفپوش ها رنگ خنثی دارند می شود با انتخاب فرش به رنگ گرم، جلوه بیشتری به آن فرش بدهید. این نکته را نیز نباید از یاد برد که در نهایت این رنگ غالب اتاق و همچنین ابعاد اتاق است که می تواند تاثیر رنگ فرش را دو چندان کند. (نرم افزار چیدمان فرش این امکان را به فروشندکان می دهد که پی از انتخاب طرح و ابعاد فرش، تمامی رنگ بندی از یک طرح را در زیر مجموعه هایی اصولی و مرتب شده مشاهده کنند)

علت پیچیدگی خرید فرش دلخواه و متناسب با دکوراسیون

توجه به عوامل تاثیر گذار در هم آرایی فرش با دکوراسیون داخلی می تواند در هنگام خرید، مشتری را با ابهام زیادی رو برو کند، به لطف برند های مختلف در تولید فرش های ماشینی، علاوه بر تنوع در قیمت، تنوع رنگ و طرح با ابعاد متفاوت، بازه گسترده ای از انتخاب فرش را پیش روی خریداران قرار می دهند و همین امر پیچیدگی خرید فرش را با دشواری دوچندان مواجه کرده است.

لازم به ذکر است که فرش و قالی در دسته کالاهای مصرفی نیستند که هر روز بخواهیم آنها را تعویض کنیم، پس در انتخاب آن باید کمی بیشتر دقت کرد.

 شاید برخی فروشگاه های فرش، این امتیاز را در اختیار مشتری خود قراردهند که بتواند در صورت همخوانی نداشتن فرش با دکوراسیون داخلی، آن را تعویض و یا مرجوع کند، اما این نکته را هم نباید فراموش کرد که فرش در زمره کالا های بزرگ به لحاظ ابعاد جای دارد و حمل و نقل و چیدمان آن در منزل با دشواری بسیاری همراه است.

از این رو یکی از کارآمد ترین روش ها جهت اطمینان مطابقت طرح،رنگ و ابعاد فرش با دکوراسیون داخلی منزل استفاده از شبیه سازی چیدمان فرش در منزل مشتری است. نرم افزار های متعددی برای این کار استفاده می شود. از نرم افزار Photo Shop به عنوان ابتدایی ترین راه حل گرفته تا پیشرفته ترین و در عین حال تخصصی ترین نرم افزار های فرش یا به عبارتی نرم افزار چیدمان مجازی فرش را میتوان در این بازه جای داد.

نرم افزار فرش (نرم افزار تخصصی چیدمان مجازی فرش) به عنوان بهترین راه حل خرید مطمئن

نرم افزار فرش از طریق شبیه سازی دنیای واقعی به فروشندگان این امکان را می دهد تا فرش را در دسته بندی های مجزا به مشتری معرفی کند و آن را در فضا های سه بعدی پیشفرض و آماده مفرش نماید. همچنین خریداران فرش می توانند با وارد کردن عکس منزل خود،  فرش را در فضای مورد نظر مشاهده کنند و در صورت لزوم با سهولت هر چه تمام، طرح های مختلف را تست کنند و رنگبندی های متفاوت از یک طرح را آزمون نمایند. همچنین مشتری میتواند ابعاد مختلف از طرح ها را نیز مشاهده کند و در نهایت هر تغییری را با تغییرات قبل مقایسع کند. نرم افزار فرش این امکان را دارد تا قیمت های فرش را در لحظه نمایش دهد. علاوه بر این از طریق نرم افزار فرش سافت دکور می توان از چیدمان نهایی، عکس با کیفیت بالا تهیه کند و در صورت نیاز به مشورت با سایرین نمونه های واقعی فرش در منزل خود را برای بهترین انتخاب نمایش دهد.

چیدمان مجازی فرش در خانه مشتری

همچنین خریداران فرش می توانند با وارد کردن عکس منزل خود،  فرش را در فضای مورد نظر مشاهده کنند و در صورت لزوم با سهولت هر چه تمام، طرح های مختلف را تست کنند و رنگبندی های متفاوت از یک طرح را آزمون نمایند. همچنین مشتری میتواند ابعاد مختلف از طرح ها را نیز مشاهده کند و در نهایت هر تغییری را با تغییرات قبل مقایسع کند. نرم افزار فرش این امکان را دارد تا قیمت های فرش را در لحظه نمایش دهد. علاوه بر این از طریق نرم افزار فرش سافت دکور می توان از چیدمان نهایی، عکس با کیفیت بالا تهیه کند و در صورت نیاز به مشورت با سایرین نمونه های واقعی فرش در منزل خود را برای بهترین انتخاب نمایش دهد.

همچنین مشتری میتواند ابعاد مختلف از طرح ها را نیز مشاهده کند و در نهایت هر تغییری را با تغییرات قبل مقایسع کند. نرم افزار فرش این امکان را دارد تا قیمت های فرش را در لحظه نمایش دهد. علاوه بر این از طریق نرم افزار فرش سافت دکور می توان از چیدمان نهایی، عکس با کیفیت بالا تهیه کند و در صورت نیاز به مشورت با سایرین نمونه های واقعی فرش در منزل خود را برای بهترین انتخاب نمایش دهد.

فروشندگان فرش برای معرفی و نمایش مدل ها و طرح ها دیگر نیاز به قراردادن عکس های خام از فرش در شبکه های اجتماعی نیستند. نرم افزار فرش این امکان را برای فروشندگان محیا می کند تا از آن طریق، در کمترین زمان ممکن، فرش ها را در فضای کاملا سه بعدی چیدمان کنند و تصویر زیبایی از آن در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا