skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

مروری بر مهم ترین نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018

مروری بر مهم ترین نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018

در اینجا به معرفی و بررسی برخی از نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018 می پردازیم.

Furniture China

نمایشگاه مبلمان چین از 11 تا 14 سپتامبر 2018 در مرکز نمایشگاه های بین المللی شانگهای (SNIEO) چین برگزار می شود. این نمایشگاه ها, با گرد هم آوردن 3500 تولیدکننده مبلمان, ماشین آلات صنایع چوب و مواد تولیدی با کیفیت های متفاوت, گامی مهم برای پیشرفت صنایع چوب در جهان برداشته است. این نمایشگاه هم چنین محصولات تولیدی مورد استفاده در تولید مبلمان را پوشش خواهد داد. و محصولاتی با کیفیت بالا و از برندهای پیشرو در صنعت را جمع آوری خواهد کرد. و شرکت های برتر داخلی و خارجی را به خود جذب خواهد کرد.

در سال 2017 این نمایشگاه در چهار روز برگزاری, توانست بیش از 120 هزار شرکت کننده حرفه ای و 2175 شرکت از 155 کشور را به خود جذب کند. در طی برگزاری این نمایشگاه, عرضه کنندگان به ارائه مبلمان های راحتی, فضای باز, کودک و اداری, مبلمان های کلاسیک اروپا و چین, انواع میز, صندلی و پارچه و هم چنین برندهای بین المللی مبلمان خواهند پرداخت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018  در چین به وب سایت زیر مراجعه کنید:

www.furniture-china.cn/en-us

نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018

IFMAC

نمایشگاه IFMAC امسال از تاریخ 26 تا 29 سپتامبر 2018 در محل نمایشگاه های بین المللی جاکارتا در اندونزی پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان از سرتاسر نقاط جهان خواهد بود. این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه تجاری اندونزی در زمینه صنایع چوب, ماشین آلات با فناوری پیشرفته, محصولات منحصر به فرد و روش های تولید خلاق در بازار تولید مبلمان را به نمایش خواهد گذاشت. هم چنین عرضه کنندگان به ارائه آخرین محصولات خود در بخش های ماشین آالات, مواد اولیه و تجهیزات برای مبلمان خواهند پرداخت. در سال 2017, 298 شرکت عرضه کننده از 21 کشور مختلف روش های خود را در زمینه تجارت محلی برای دستیابی به قابلیت های تولید مبلمان به نمایش گذاشتند. و بیش از 12 هزار نفر از سراسر جهان از آن بازدید کردند.

در طی این نمایشگاه بازدید کنندگان مختلفی هم چون تولید کنندگان مبلمان و اسباب, زراحان داخلی و معماران و توسعه دهندگان, عمده فروشان و خرده فروشان مبلمان, وارد کنندگان, صادرکنندگان و تاجران,تولید کنندگان محصولات چوبی و تجار ماشین آلات صنایع چوب از این نمایشگاه بازدید می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018 در اندونزی به وب سایت زیر مراجعه کنید.

www.ifmac.net

نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018

SICAM

نمایشگاه تجهیزات مبلمان و دکوراسیون ایتالیا (SICAM) نمایشگاهی بین المللی برای اجزا و لوازم جانبی صنعت مبلمان است و یک رویداد موفق در این صنعت محسوب می شود. که از تاریخ 16 تا 19 اکتبر در پوردنون ایتالیا برگزار می شود. حضور خریداران و طراحان بین المللی عالی رتبه از صنعت مبلمان, ثابت کرده که همواره تاثیر نمایشگاه تجهیزات مبلمات و دکوراسیون ایتالیا در گشایش مرزهای جدید تجاری برای شرکت ها بسیار حائز اهمیت بوده و یک عامل استراتژیک محسوب می شود. این رویداد به عنوان نمایشگاه بین المللی, حوزه هایی چون اجزا محصولات نیمه ساخته و لوازم جانبی صنعت مبلمان را تحت پوشش قرار می دهد.

بنابر آمار منتشر شده 8000 نفر از 583 شرکت در این نمایشگاه شرکت کردند که 70 درصد آن از ایتالیا و مابقی آنها از 35 کشور مختلف در جهان بودند. بین المللی بودن تجارت این نمایشگاه به طور مداوم در حال توسعه است و این نمایشگاه به رویدادی مهم در تقویم نمایشگاه های جهانی در شاخه تجهیزات و لوازم جانبی مبلمان تبدیل شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 201/8 در ایتالیا به وبسایت زیر مراجعه کنید.

www.exposicam.it

نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018

MYANMAR WOOD

نمایشگاه صنایع چوب میانمار امسال از تاریخ 1 تا 4 نوامبر 2018 در میانمار پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود. انتظار می رود که این نمایشگاه طی 4 روز با عرضه ابزارآلات ساختمان, لوستر و تجهیزات روشنایی, صنایع چوب و دستگاه هایی که نیازهای بازار داخلی رو به رشد در میانمار را فراهم می کند, بیش از 6500 شرکت کننده را جذب کند. در نمایشگاه سال 2018 بیش از 120 شرکت کننده حرفه ای از 16 کشور جهان حضور خواهند داشت که نشان دهنده تکنولوژی های نوآورانه و رشد سریع بازار داخلی میانمار است. علاوه بر این در این نمایشگاه سمیناری با هدف ارائه تجربیات در زمینه نورپردازی و دکوراسیون داخلی, ساختمان و تکنولوژی های هوشمند در صنایع چوب و سایر بخش ها برگزار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 20185 در میانمار به وب سایت زیر مراجعه کنید.

www.myanmar-expo.com/MyanmarWood

نمایشگاه های بین المللی مبلمان سال 2018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا