skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

حضور سافت دکور در نمایشگاه مبلمان تهران Hofex 2021

حضور سافت دکور در نمایشگاه مبلمان تهران Hofex 2021

در نمایشگاه هافکس 1400 چه گذشت؟

بالاخره نمایشگاه مبلمان هافکس 2021 در 3 الی 5 دیماه برگزار شد. این نمایشگاه را می توان به عنوان بزرگترین رویداد صنعت مبلمان در ایران دانست و شرکت های پیشرو در زمینه تامین لوازم و قطعات تا تولیدکنندگان و بازرگانان فعال در این صنعت در این رویداد عرض اندام می کنند و به رقابت می پردازند.

اگرچه در نمایشگاه هافکس 2021، بنا به دلایلی همچون امتداد شیوع کرونا ویروس، آشفتگی بازار و زمان محدود بازدیدکننده ها (محدوده ساعت بین 8 تا 15) از جمله  عواملی بودند که شور و هیجان نمایشگاه های سال های قبل را حس نمی کردیم، اما باز هم میتوان گفت استقبال پر رنگی را شاهد بودیم.

اتفاق خوب دیگر  که علاوه بر اجرای سی‌امین نمایشگاه بین ‌المللی مبلمان منزل (Hofex 2021)  و دهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2021) ، برگزاری دومین رویداد طراحی مبلمان تهران TFD پس از سال‌ها  بود،

از دیگر اتفاق های خوش حال کننده در این نمایشگاه، وجود نمایشگاه مجازی مبلمان بود، که شرکت کننده ها محصولات و خدمات خود را در بستر وبسایت به نمایش گزاشته بودند و بازدیدکننده ها می توانستند به راحتی با شرکت کننده ها در این نمایشگاه ارتباط بگیرند.

حضور سافت دکور و رونمایی از نرم افزار تغییر پارچه (ورژن 2021)

اما اتفاق خوب برای ما این بود که،در این نمایشگاه از 4 پلتفرم مختلف برای اولین بار در ایران رونمایی کردیم. مورد اول وررژن جدید نرم افزار تغییر پارچه مبلمان بود که قابلیت های زیادی در اجرا و کیفیت خروجی نرم افزار را  دارد،  همچنین اپلیکیشن تغییر پارچه و اپلیکیشن موبایل مبلمان، برای اندروید و گوشی های آیفن رونمایی شد.

در این نمایشگاه  از ورژن جدید اپلیکیشن واقعیت افزوده  مبلمان رونمایی شد که مورد لطف و توجه بازدیدکننده گان، برگزار کننده نمایشگاه و رییس اتحادیه مبلمان تهران نیز قرارگرفت.

دانلود رایگان نرم افزار تغییر پارچه

حضور رئیس اتحادیه مبلمان در غرفه سافت دکور

 

 

حضور پرم بازدیدکننده ها و علاقه مندان به تکنولوژی های دیجیتال مبلمان

حضور گرم بازدیدکننده ها و علاقه مندان به تکنولوژی های دیجیتال مبلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا