skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

نرم افزار فرش

نرم افزار چیدمان سه بعدی فرش سافت دکور

از فرش های گالری خود عکس تهیه کرده و آن را با توجه به مشخصات فرش دسته بندی و در نرم افزار فرش وارد کنید. حال کافیست با چند کلیک، فرش را در داخل محیط های سه بعدی پیشفرض نرم افزار فرش و یا محیط واقعی از منزل مشری به سهولت چیدمان کنید.

قابلیت های نرم افزار چیدمان فرش

  • چیدمان فرش بصورت کاملا سه بعدی با دید 360 درجه
  • تعریف تعداد نامحدود فرش در سامانه آنلاین یکپارچه
  • دسته بندی های نا محدود مطابق با نیاز فروشندگان نظیر: سبک فرش، ابعاد، رنگ زمینه، شکل هندسی و ….
  • امکان چیدمان فرش در فضاهای کاملا سه بعدی. این محیط ها، ماهانه در نرم افزار بصورت رایگان آبدیت می شود.
  • امکان شبیه سازی و چیدمان فرش در محیط واقعی از منزل مشتری
  • امکان تغییر سایر متریال دکوراسیون داخلی نظیر تغییر طرح و رنگ پارچه مبل و پرده، انواع کفپوش ها و انواع دیوار پوش ها
  • امکان اتصال به سیستم انبار داری و نمایش انبار کالا بصورت دیداری و سه بعدی
  • امکان چیدمان چند فرش در کنار یکدیگر در یک محیط
  • قابلیت اجرای نرم افزار چیدمان فرش در پلت فرم های اندروید، ویندوز، و تحت وب
  • خروجی تصویر با کیفیت قابل چاپ (رزولیشن 8K)
  • سامانه وارد کردن قیمت و ایجاد تخفیف های دوره ای
  • امکان مدیریت شعب بصورت یکپارچه تنها در یک سامان

ویژگی های نرم افزار چیدمان فرش

نرم افزار فرش از طریق شبیه سازی دنیای واقعی به فروشندگان این امکان را می دهد تا فرش را در دسته بندی های مجزا به مشتری معرفی کند و آن را در فضا های سه بعدی پیشفرض و آماده مفرش نماید. همچنین خریداران فرش می توانند با وارد کردن عکس منزل خود،  فرش را در فضای مورد نظر مشاهده کنند و در صورت لزوم با سهولت هر چه تمام، طرح های مختلف را تست کنند و رنگبندی های متفاوت از یک طرح را آزمون نمایند. همچنین مشتری میتواند ابعاد مختلف از طرح ها را نیز مشاهده کند و در نهایت هر تغییری را با تغییرات قبل مقایسع کند. نرم افزار فرش این امکان را دارد تا قیمت های فرش را در لحظه نمایش دهد. علاوه بر این از طریق نرم افزار فرش سافت دکور می توان از چیدمان نهایی، عکس با کیفیت بالا تهیه کند و در صورت نیاز به مشورت با سایرین نمونه های واقعی فرش در منزل خود را برای بهترین انتخاب نمایش دهد.

چیدمان مجازی فرش در خانه مشتری

همچنین خریداران فرش می توانند با وارد کردن عکس منزل خود،  فرش را در فضای مورد نظر مشاهده کنند و در صورت لزوم با سهولت هر چه تمام، طرح های مختلف را تست کنند و رنگبندی های متفاوت از یک طرح را آزمون نمایند. همچنین مشتری میتواند ابعاد مختلف از طرح ها را نیز مشاهده کند و در نهایت هر تغییری را با تغییرات قبل مقایسع کند. نرم افزار فرش این امکان را دارد تا قیمت های فرش را در لحظه نمایش دهد. علاوه بر این از طریق نرم افزار فرش سافت دکور می توان از چیدمان نهایی، عکس با کیفیت بالا تهیه کند و در صورت نیاز به مشورت با سایرین نمونه های واقعی فرش در منزل خود را برای بهترین انتخاب نمایش دهد.

همچنین مشتری میتواند ابعاد مختلف از طرح ها را نیز مشاهده کند و در نهایت هر تغییری را با تغییرات قبل مقایسع کند. نرم افزار فرش این امکان را دارد تا قیمت های فرش را در لحظه نمایش دهد. علاوه بر این از طریق نرم افزار فرش سافت دکور می توان از چیدمان نهایی، عکس با کیفیت بالا تهیه کند و در صورت نیاز به مشورت با سایرین نمونه های واقعی فرش در منزل خود را برای بهترین انتخاب نمایش دهد.

فروشندگان فرش برای معرفی و نمایش مدل ها و طرح ها دیگر نیاز به قراردادن عکس های خام از فرش در شبکه های اجتماعی نیستند. نرم افزار فرش این امکان را برای فروشندگان محیا می کند تا از آن طریق، در کمترین زمان ممکن، فرش ها را در فضای کاملا سه بعدی چیدمان کنند و تصویر زیبایی از آن در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارند.

.

برگشت به بالا