skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

معرفی چند برند در حوزه نرم افزار تغییر پارچه مبل

معرفی چند برند در حوزه نرم افزار تغییر پارچه مبل

تکنولوژی های مختلف و ابزارهای مدرنی در زمینه توسعه فروش در تمام صنایع شکل گرفته اند. نرم افزار تغییر پارچه مبل از جدیدترین فناوری های مرتبط با صنعت مبلمان است که کارآیی زیادی در زمینه فروش مبلمان و کالای چوب دارد. در این مقاله به معرفی چند برند مرتبط با نرم افزار پارچه مبل می پردازیم.

1- نرم افزار تغییر پارچه مبل و تجهیزات ArahDrape

نرم افزار تغییر پارچه مبل و تجهیزات ArahDrape یک نرم افزار دو بعدی مرتبط با نرم افزار طراحی مبل است که از طریق آن می توان قسمت های مختلف مبل یا هر وسیله دیگر را با پارچه های مختلف روکش کرده و یک انتخاب ترکیبی از پارچه های روکش مختلف ایجاد کرد. برای کار با این نرم افزار تغییر پارچه مبل نیاز است از مدل مورد نظر عکسی با کیفیت بالا تهیه کرده و به نرم افزار وارد کنید. این نرم افزار تغییر پارچه مبل شامل یک محیط دوبعدی Editor است. با استفاده از ابزارهای ارائه شده در محیط Editor قسمت های مختلف مبل را مشخص کرده و با اعمال یک سری تنظیمات در حالت انتخاب قرار می دهید. کار با این محیط نرم افزار کمی تخصصی تر بوده و نیاز به آموزش اولیه دارد.

محیط بعدی این نرم افزار تغییر پارچه مبل و تجهیزات, محیط دو بعدی Viewer است . این محیط نرم افزار تغییر پارچه مبل شامل یک گالری است که از طریق آن انواع پارچه های روکش در دسترس است. به راحتی این امکان را دارید که پارچه های مختلف را با کلیک و کشیدن بر روی قسمت مورد نظر از مبل قرار دهید. از دیگر امکانات این نرم افزار قابلیت چرخش طرح پارچه است. در نهایت با بررسی تناسب رنگ پارچه های مختلف یک انتخاب رضایت بخش از تناسب چند پارچه روکش داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار تغییر پارچه مبل و تجهیزات ArahDrape به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://www.arahne.si/arah-drape.html

2- نرم افزار تغییر پارچه مبل Sofa Creator

نرم افزار تغییر پارچه مبلSofa Creator  نرم افزار طراحی مبل است با قابلیت نمایش مبل در محیط سه بعدی و تغییر رویه بخش های مختلف مبل. در این نرم افزار تغییر پارچه مبل انواع مدل های مبل سه بعدی در جهات و زوایای مختلف نمایش داده می شوند. به راحتی می توان مبل را در جهات مختلف چرخاند و یا آن را زوم کرد و اجزای آن را از نزدیک بررسی نمود. نرم افزار تغییر پارچه مبل Sofa Creator یک گالری از پارچه های روکش مختلف ارائه می دهد. هرکدام از پارچه ها را می توان به آسانی با یک کلیک انتخاب و با کلیک بر روی قسمت دلخواه مبل را با آن روکش کرد.

با دسترسی به رنج متنوعی از پارچه های به راحتی می توان مدل مورد نظر را با استفاده از ترکیب چند نمونه پارچه بررسی کرد و یک مدل ترکیبی عالی از روکش های مختلف دلخواه ایجاد کرد. هم چنین نرم افزار تغییر پارچه مبل به شما امکان ذخیره طرح نهایی از مبل را نیز می دهید. امکانات ساده نرم افزار تغییر پارچه مبل Sofa Creator اطمینان از انتخاب قبل از خرید را برای مشتری فراهم می کند. دریافت نرم افزار از سایت:

https://www.apkmonk.com/app/com.furniturecreator.sofacreator/

نرم افزار تغییر پارچه مبل

3- نرم افزار تغییر پارچه مبل Sofa Maker

نرم افزار تغییر پارچه مبل Sofa Maker نرم افزار ارائه شده در کشورهای مالزی و سنگاپور است. این نرم افزار تغییر پارچه مبل ابزاری فروشی برای کمک به فروشندگان مبلمان است. نرم افزار تغییر پارچه مبل Sofa Maker در حال حاضر شامل بیش از 50 مدل سه بعدی از مبلمان و بیشتر از 200 نمونه انواع پارچه های مناسب برای روکش مبلمان است. پارچه های روکش را می توان به صورت ترکیبی در 9 بخش مختلف از هر مدل مبل استفاده کرد. بدین ترتیب تعداد زیادی ترکیب های مختلف از انواع پارچه ها در دسترس و قابل انتخاب می شود.

این نرم افزار تغییر پارچه مبل ابزاری مدرن برای کمک به خریداران مبلمان و برای اتخاذ تصمیمات آسان تر و سریعتر است. با استفاده از این نرم افزار خریداران از تناسب رنگ پارچه انتخابی بر روی مدل انتخابی اطمینان حاصل می نمایند. طبق تحقیقات مشخص شده است این نرم افزار تا 55 درصد فروش را افزایش داده است.

نرم افزار تغییر پارچه مبل

4- نرم افزار تغییر پارچه مبل WIE (web intractive evolution)

WIE یک نوآوری در زمینه سیستم های تعاملی است. این سیستم یک برنامه آنلاین تعاملی سه بعدی است که به طور خاص برای صنعت مبلمان طراحی شده است. این برنامه تغییر پارچه مبل کاملا تعاملی, سه بعدی و با گرافیک با کیفیت بالا طراحی شده است. و به هر کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به نصب نرم افزار, با استفاده از یک مرورگر استاندارد به صورت کاملا تعاملی به بررسی مدل های سه بعدی مبلمان پرداخته و جزئیات آن را از زوایای مختلف مشاهده نمایند. این امکان وجود دارد تا با استفاده از مدل های مختلف مبل یک مدل ترکیبی از مبلمان نیز ایجاد کرد. هم چنین با دسترسی به دسته بندی های مختلف از پارچه و روکش های مبلی می توانند مبلمانی کاملا سفارشی بنابر سلیقه خود ایجاد نمایند.

تمام تنظیماتی که کاربر بر روی سیستم اعمال می کند قابلیت دخیره و بازیابی مجدد را دارد. این برنامه را می توان به صورت خاص برای سایت هر فروشنده مبل طراحی کرد. هم چنین این برنامه نسخه نرم افزار تغییر پارچه مبل قابل نصب بر روی کامپیوتر یا تبلت را نیز دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://wie3.com/portfolio-item/3d-furniture-configurator/

نرم افزار تغییر پارچه مبل

5- نرم افزار تغییر پارچه مبل و چیدمان سه بعدی سافت دکور

نرم افزار مبلمان سه بعدی سافت دکور یک نرم افزار کاملا ایرانی در حوزه طراحی مبل و چیدمان سه بعدی است. ین نرم افزار تغییر پارچه مبل شامل دو محیط دو بعدی و سه بعدی است. محیط دو بعدی نرم افزار تغییر پارچه مبل سافت دکور یک گالری از انواع مدل های سه بعدی مبلمان ارائه می دهد که به راحتی می توان چندین مدل مختلف را انتخاب و در صحنه دو بعدی در کنار هم چیدمان کرد. با ورود به محیط سه بعدی, مدل ها به صورت کاملا سه بعدی نمایش داده می شود که نرم افزار تغییر پارچه مبل به شما امکان چرخش و جابه جایی مدل در زوایا و جهات مختلف را می دهد.

هم چنین در محیط سه بعدی نرم افزار گالری مجازی از انواع دسته های پارچه و چوب مناسب برای روکش مبل ارائه شده است. در هر زمانی و بدون محدودیت تعداد می توان عکس تکسچرهای پارچه و چوب جدید را به گالری افزود. تنها با کلیک بر روی تکسچر مرود نظر و سپس کلیک بر روی قسمت دلخواه از مدل می توان روکش آن قسمت را به دلخواه عوض کرد. ویژگی خاص نرم افزار تغییر پارچه سافت دکور امکان افزودن عکس از محیط دلخواه به نرم افزار و سپس چیدمان مدل مبل انتخابی در آن محیط است. بدین ترتین می توان به راحتی از هماهنگی طرح و رنگ مدل با فضای دکوراسیون محیط مطمئن شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://softdecor.ir/

تصویری از نرم افزار سه بعدی مبلمان
Softdecor software furniture software

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا