skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

مهم ترین برندهای ارائه دهنده نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی

مهم ترین برندهای ارائه دهنده نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی

یکی از چالش برانگیز ترین مراحل طراحی داخلی دکوراسیون چه منازل چه دفاتر اداری, انتخاب تجهیزات دکوراسیون داخلی مناسب است. تجهیزات دکوراسیون داخلی باید به گونه ای انتخاب شوند که از نظر طرح و رنگ در تناسب کامل با هم باشند. علاوه بر آن مساله اصلی بعدی نحوه چیدمان آنها در محیط مورد نظر است که نیازمند خلاقیت و تجسم بصری قوی است. کارآمدترین ابزار در زمینه طراحی داخلی و سهولت بخشیدن به انجام آن نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی است.

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی با استفاده از قابلیت Real Time Render فضای مورد نظر را در لحظه شبیه سازی کرده و امکان بررسی نوع چیدمان تجهیزات دکوراسیون داخلی نظیر مبلمان و کاغذ دیواری را فراهم می نمایند.

در این مقاله چند برند برتر در زمینه نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی داخلی و خارجی معرفی می شود.

1- نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Room Sketcher

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Room Sketcher نرم افزار تخصصی است که به شما امکان می دهد تمام وسایل و تجهیزات دکوراسیون داخلی مانند مبلمان کاغذ دیواری, کفپوش و… را در فضای سه بعدی مورد نظر چیدمان و بررسی نمایید. با استفاده از نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی شما می توانید در فضای دو بعدی پلن اولیه از محیط را همراه با عناصری مانند در و پنجره رسم نمایید. سپس نرم افزار پلن ایجاد شده را با استفاده از قابلیت Real Time Render به صورت کاملا سه بعدی به نمایش می گذارد. هم چنین نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی قابلیت محاسبه اندازه هر دیوار, محیط و مساحت هر اتاق را دارد.

کتابخانه محصولات درون نرم افزار دکوراسیون داخلی تعداد زیادی از تجهیزات نظیر مبلمان, میز و … را از برندهای مختلف نظیر Crate & Barrel, Ethan Allen, Restoration Hardware, Ikea  وCB2  در اختیار قرار می دهد. نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Room Sketcher دوربینی در محیط ارائه می دهد که از طریق آن می توانید بخش های مختلف محیط سه بعدی را مشاهده کرده و مبلمان را در هر قسمتی از اتاق چیدمان نمایید.

تنها با استفاده از یک کلیک و درگ موس انواع کاغذ دیواری, کاشی و سرامیک, پارکت و کفپوش را بر روی دیوار یا کف چیدمان و بررسی کنید و یا مبلمان را با طرح های چیدمان مختلف در فضا جا به جا کنید تا به بهترین انتخاب دست یابید و در نهایت می توانید از محصولات مورد علاقه خود کتابخانه شخصی بسازید. علاوه بر آن نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی به شما امکان می دهد تا از طرح نهایی عکس هایی از زوایای مختلف تهیه نمایید و طرح را ذخیره و بازیابی مجدد کنید. این نرم افزار تحت ویندوز و اندروید است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار دکوراسیون داخلی Room Sketcher به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://www.roomsketcher.com/blog/interior-design-product-sourcing/

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی

2- نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی سه بعدی InteriCAD

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی  InteriCAD یک نرم افزار حرفه ای  در زمینه طراحی داخلی و خارجی و صنعت مبلمان است. با استفاده از این نرم افزار دکوراسیون داخلی, طراحان داخلی می توانند ایده های فضاسازی خود مانند طراحی و چیدمان کاشی و سرامیک, کفپوش, کابینت, مبلمان و… را به سرعت به نمایش بگذارند. هم چنین فروشندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی نیز می توانند به مشتری خود این امکان را بدهند تا قبل از خرید با چیدمان مدل مورد نظر در فضای دلخواه از تناسب انتخاب با فضا اطمینان حاصل نمایند.

نرم افزار کاملا مستقل و دارای یک سیستم پایه3D CAD  است که با AutoCAD سازگار است. نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی دارای گالری از فضاهای سه بعدی آماده همراه با تجهیزات متنوع دکوراسیون داخلی است. تجهیزات موجود در فضاهای سه بعدی آماده قابل کپی کردن و چیدمان در فضای دیگر است. در صورتی که طراح تمایل داشته باشد می تواند اقدام به ایجاد پلن از محیط مورد نیاز در فضای دوبعدی نرم افزار نماید. هبچ گونه محدودیتی در ایجاد پلن و اتاق های متفاوت در نرم افزار وجود ندارد و به سادگی می توان محیطی با اندازه های دقیق ایجاد و در هر قسمت از دیوارهای محیط اقدام به چیدمان در و پنجره نمود. پس از اتمام فضاسازی و ایجاد پلن نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی در عرض چند لحظه رندر سه بعدی از پلن ایجاد شده را به نمایش می گذارد.

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی InteriCAD گالری از تجهیزات مختلف دکوراسیون داخلی نظیر مدل های متنوع کاغذ دیواری, کفپوش, کاشی و سرامیک و مبلمان در دسترس قرار می دهد. با انتخاب هر مدل می توان اندازه آن را تغییر داده و در محیط چیدمان نمود. هم چنین می توان نورپردازی مناسبی در اتاق ایجاد کرد. فروشنده یا طراح می تواند با قیمت گذاری مدل های مختلف تجهیزات دکوراسیون داخلی, فاکتور هزینه نهایی تمام تجهیزات انتخاب و چیدمان شده را به سرعت به مشتری ارائه دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار دکوراسیون داخلی InteriCAD به سایت زیر مراجعه نمایید.

http://intericaduae.com/

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی

3- نرم افزار طراحی داخلی سه بعدی Keyplan 3D

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Keyplan 3D نرم افزار ساده اما کاربردی برای طراحی داخلی هر نوع محیطی به همراه کلیه عناصر و تجهیزات است. این نرم افزار قابل استفاده در iphone و ipad است. به ساده ترین روش و تنها با استفاده از 3 ابزار موجود در نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی می توانید نقشه ذهنی خود را از محیط در نرم افزار پیاده کنید. نرم افزار نقشه ترسیم شده در محیط دو بعدی را با استفاده از قابلیت گرفتن رندر در لحظه به صورت سه بعدی شبیه سازی می نماید.

ویژگی های اصلی نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Keyplan 3D شامل:

کشیدن دیوارهای محیط با استفاده از ابزار مداد موجود در نرم افزار و طراحی محیط با هر پلنی همراه با قابلیت های ویرایشی موجود در هر دو فضای دو بعدی و سه بعدی نرم افزار.

چیدمان مبلمان, در و پنجره و سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی و امکان ویرایش, تغییر یا حذف آن ها در حالت دو بعدی و سه بعدی.

گالری شامل مدل های متنوعی از کفپوش, کاشی و سرامیک, رنگ دیوار و … با قابلیت چیدمان آن در محیط دو بعدی و سه بعدی.

ارائه امکان سفارشی سازی با دسترسی به ابزارهایی مانند ابزارهای سفارشی سازی اندازه های دیوارهای محیط.

امکان ذخیره و به اشتراک گذاری رندر فضای دو بعدی یا سه بعدی با افراد دیگر.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Keyplan 3D به سایت زیر مراجعه نمایید.

http://www.keyplan3d.com/

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی

4- نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Soft Decor

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Soft Decor یک نرم افزار جامع تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی و چیدمان تجهیزات دکوراسیون است. این نرم افزار شامل چندین ماژول طراحی و چیدمان متفاوت است که هرکدام در یک حوزه از طراحی داخلی کاربرد دارد. شامل: نرم افزار پرده, نرم افزار کاشی و سرامیک و موزاییک, نرم افزار کاغذ دیواری, نرم افزار پارکت و کفپوش و نرم افزار فرش است. فروشندگان این تجهیزات می توانند با در دسترس قرار دادن این نرم افزار برای مشتریان, امکان بررسی تناسب مدل انتخابی و نحوه چیدمان را قبل از خرید فراهم نمایند.

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Soft Decor دارای گالری از فضاهای سه بعدی پیش ساخته متعدد مانند آشپزخانه, اتاق نشیمن, حمام و … است. مشتری می تواند با انتخاب هر فضا اقدام به چیدمان مدل مورد نظر کند. در صورت عدم تمایل به استفاده از فضاهای آماده, نرم افزار فضایی دو بعدی برای ایجاد پلن مورد نظر از محیط با هر طرح و اندازه ای را فراهم کرده است. پس از اتمام فضاسازی, نرم افزار دکوراسیون داخلی با استفاده از قابلیت Real Time Render فضای سه بعدی مطابق با همان پلن را به نمایش می گذارد تا فضای مورد نظر برای چیدمان تجهیزات دکوراسیون داخلی فراهم شود.

گالری های متعدد از محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی این امکان را به فروشنده این تجهیزات می دهد تا به سهولت و بدون محدودیت جدیدترین مدل های محصولات را به نرم افزار افزوده و در دسترس مشتری قرار دهد. هم چنین نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Soft Decor دارای دو کارگاه طراحی پرده و طراحی کاشی و سرامیک و موزاییک است تا امکان ایجاد مدل های سفارشی و ترکیبی از این محصولات توسط مشتری فراهم شود.

اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی Soft Decor در سایت زیر دریافت نمایید.

www.softdecor.ir

نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی

این پست یک دیدگاه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا