skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

نرم افزار دکوراسیون داخلی

نرم افزار دکوراسیون داخلی سافت دکور

شبیه ساز چیدمان تجهیزات دکوراسیون داخلی سه بعدی

شبیه سازی دکوراسیون داخلی

نرم افزار دکوراسیون داخلی سافت دکور از مدرن ترین و کارآمد ترین شبیه سازها در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی است. این شبیه ساز برای استفاده در انواع صنایع مرتبط با  دکوراسیون داخلی طراحی شده است و توسط آن فروشندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی نظیر: کاغذ دیواری, پارکت و کفپوش, پرده, فرش و موکت, درب و پنجره, کاشی و سرامیک و موزائیک می توانند رنج متنوعی از به روز ترین محصولاتشان را به راحتی و در کمترین زمان در اختیار مشتری بگذارند.

نرم افزار دکوراسیون داخلی, شبیه ساز قدرتمندی است که با قابلیت تطبیق فوق العاده انواع متریال دکوراسیون داخلی و تنها با داشتن یک عکس از نمونه آن متریال و مهمتر از آن بدون نیاز به نرم افزار های پیچیده پردازش تصویر(نظیر 3D MAX) قادر است تصویری یکپارچه ، باکیفیت و واقعی از پروژه را قبل از خرید یا نصب عناصر دکوراسیون داخلی شبیه سازی کند. اکنون مشتریان می توانند شک را کنار گذاشته و با آسودگی خیال و صرف کمترین زمان به تغییر دکوراسیون محیط خود با استفاده از این نرم افزار بپردازند.

مزیت کلیدی نرم افزار های شبیه ساز فروش

رمز موفقیت نرم افزار  دکوراسیون داخلی را می توان “سرعت عمل در به روز رسانی و دسته بندی منطقی و اصولی کالا با طرح ها و رنگ های مختلف توسط فروشنده دانست، همچنین قدرت بالای آن در ایجاد تغییرات و امکان ترکیب بندی و شخصی سازی طرح ها و مدل های نصب متریال” از دیگر عوامل کارایی نرم افزار دکوراسیون داخلی است.

گذشته از همه امکانات نامبرده ویژگی اصلی این نرم افزار که آن را به یک مزیت رقابتی در بازار دکوراسیون داخلی تبدیل می کند امکان ایجاد فضای واقعی شخصی و مورد دلخواه مشتری به صورت سه بعدی و تنها با افزودن یک عکس از محیط مد نظر است که از طریق آن تصویری عینی از نصب مجازی انتخابهای مشتری را در تناسب با محیط مورد نظرش بدون صرف هزینه اضافی و قبل از خرید توسط نرم افزار دکوراسیون داخلی فراهم می شود.

نرم افزار دکوراسیون داخلی سافت دکور دارای چندین ماژول مختلف است شامل: نرم افزار پرده, نرم افزار کاغذ دیواری, نرم افزار پارکت و کفپوش, نرم افزار کاشی و سرامیک و موزاییک, نرم افزار فرش است که هرکدام از این ماژول های نرم افزار دکوراسیون داخلی امکاناتی منحصر به فرد در حوزه مرتبط با خود دارند.

دستیابی به رضایت مشتری و توسعه هرچه بیشتر در فروش با استفاده از تکنولوژی  این نرم افزار

برگشت به بالا