skip to Main Content

دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، ساختمان ایکیاس، واحد۶
دفتر توسعه نرم افزاری: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان مهدی ۱۰، پلاک ۲۳۰، واحد ۳

تلفن همراه : ۲۵۶۵ ۵۱۰ ۰۹۱۰

ایمیل:ُ SoftDecor.ir@gmail.com

معرفی برترین توسعه دهندگان نرم افزار طراحی مبل آنلاین

معرفی برترین توسعه دهندگان نرم افزار طراحی مبل آنلاین

در حوزه بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی ابزارها و تکنولوژی های زیادی ارائه شده است. از مهم ترین و کاربردی ترین این ابزارها می توان به نرم افزار طراحی مبل اشاره کرد. نرم افزار طراحی مبل در دو بخش آنلاین و تحت وب و آفلاین و تحت ویندوز یا اندروید در دسترس است. نرم افزار طراحی مبل تکنولوژی کارآمدی است که با قابلیت نمایش سه بعدی مبلمان و تغییر رویه و رنگ مبل به مشتری حس اطمینان و رضایت مضاعف از خرید ارائه کرده و در نتیجه به توسعه فروش در صنعت مبلمان منجر می شود. برندهای متنوعی در جهان اقدام به ارائه این نرم افزار با کارایی های مختلف در هردو بخش تحت وب و ویندوز, کرده اند. در این مقاله به معرفی امکانات چند نمونه از این برند ها می پردازیم.

1-نرم افزار طراحی مبل آنلاین (2pidigitaltech)

2pidigitaltech یک نرم افزار طراحی مبل آنلاین و تحت وب است. این نرم افزار بر روی وب سایت شما قابل ارائه به مشتریان است. این نرم افزار طراحی مبل آنلاین شامل یک گالری مجازی است که تمام مدل های مبلمان و کالای چوب شما را در دسترس مشتری قرار می دهد. مدل انتخابی قابل چرخش بوده و هم چنین گزینه های مختلفی در نرم افزار, ویژگی های مدل را از زوایای مختلف به نمایش می گذارد. به طور مثال در صورتی که مبل شما تختخواب شو است, گزینه ای برای نمایش مدل در حالت تخت وجود دارد.

نرم افزار طراحی مبل آنلاین, گالری از تکسچرهای مناسب مدل ارائه می دهد که از طریق آن مشتری می تواند تمام روکش مدل یا هر قسمت دلخواه را تغییر دهد. هم چنین قابلیتی برای تغییر بخشی از قسمت های مدل مانند تغییر دسته های صندلی اداری وجود دارد. نرم افزار طراحی مبل آنلاین 2pidigitaltech از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) پشتیبانی می کند. این نرم افزار طراحی مبل تحت وب محصول کشور ترکیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://www.2pidigitaltech.com

نرم افزار طراحی مبل

2- نرم افزار طراحی مبل تحت ویندوز (Cylindo)

Cylindo ارائه دهنده نرم افزار طراحی مبل در دو حالت تحت وب و تحت ویندوز است. نرم افزار طراحی مبل تحت ویندوز دارای قابلیت های کاربردی فراوانی است. در این نرم افزار فضای سه بعدی برای ارائه نامحدود مدل های سه بعدی از مبلمان و کالای چوب فراهم شده است. مدل های ارائه شده قابل چرخش به صورت 360 درجه و نمایش آن جهت بررسی مدل از تمام زوایا است. مشتری به راحتی می تواند قسمت های مختلف مدل را انتخاب کرده, آن را حذف نماید یا با طرح دیگری جایگزین کند. هم چنین امکان افزودن قسمت های جدید و ایجاد طرح جدید از مدل نیز فراهم شده است.

در نرم افزار طراحی مبل تحت ویندوز Cylindo بخشی برای دسترسی مشتری به تکسچرهای مختلف پارچه و چوب در نظر گرفته شده است. با استفاده از این تکسچرها می توان به تغییر رویه کل مدل یا قسمت های مختلف آن پرداخت و مدلی ترکیبی و سفارشی ایجاد کرد. در نهایت نرم افزار طراحی مبل قیمت نهایی مدل انتخابی را با ایجاد فاکتوری از لیست اجزای مختلف در همان لحظه به مشتری ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار طراحی مبل تحت ویندوز Cylindo به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://www.cylindo.com

نرم افزار طراحی مبل

3- نرم افزار تغییر رویه مبل آنلاین(Cylindo)

نرم افزار تحت وب Cylindo نیز یک نرم افزار تغییر رویه مبل است که نمای سه بعدی از مدل های مبلمان را بر روی وب سایت شما به نمایش می گذارد. نرم افزار تغییر رویه مبل با ارائه قابلیت چرخش 360 درجه مدل ها و نمایش کامل آن از همه جهات, تصویر واضحی از مدل را در دسترس مشتری قرار می دهد. این نرم افزار تغییر رویه مبل ویژگی های حرکتی مدل را در حالت های مختلف با ایجاد گزینه های مختلف نشان داده و هم چنین زوم با کیفیتی از مدل مبل یا کالای چوب را به نمایش می گذارد.

هم چون بیشتر نرم افزار های طراحی مبل, ویژگی اصلی این نرم افزار امکان استفاده از تکسچرهای مختلف و تغییر رویه مدل به صورت کامل یا در قسمت های مختلف مدل است. نرم افزار تغییر رویه مبل آنلاین Cylindo نمای بصری کاملی از مدل ها را به صورت زیبا و آسان قبل از خرید در اختیار مشتری قرار می دهد. این نرم افزار طراحی مبل آنلاین نیز هم چون نمونه تحت ویندوز فاکتوری از محصول نهایی براساس اجزای مختلف مدل انتخابی ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://www.cylindo.com

نرم افزار طراحی مبل

4- نرم افزار طراحی مبل و چیدمان سه بعدی سافت دکور (SoftDecor)

سافت دکور, گروه نرم افزاری در حوزه توسعه نرم افزار های طراحی و چیدمان سه بعدی (نرم افزار مبلمان سه بعدی, نرم افزار دکوراسیون داخلی, نرم افزار تغییر رویه مبلمان). نرم افزار طراحی مبل سه بعدی سافت دکور یک شبیه ساز جامع تخصصی تحت ویندوز است. این نرم افزار طراحی مبل و چیدمان سه بعدی به عنوان ابزاری با امکانات کاربردی در جهت توسعه فروش در صنعت مبلمان ارائه شده است. نرم افزار طراحی مبل سافت دکور با ایجاد دو فضای دو بعدی و سه بعدی, تصویر کامل و بی نقصی از مدل های مبلمان و کالای چوب در تمام جهات و با زاویه چرخش کامل ارائه می دهد. با دسترسی آسان به گالری مدل ها, مشتری می تواند ترکیبی از چیدمان چند مدل به صورت همزمان ایجاد کند.

در فضای سه بعدی نرم افزار طراحی مبل سافت دکور دسته بندی های مختلفی از تکسچرهای پارچه و چوب و چرم و… وجود دارد که امکان افزودن عکس تکسچر جدید یا حذف یک تکسچر به سهولت و به صورت نامحدود وجود دارد. هرکدام از بخش های مدل این امکان را دارند که رویه آن تعویض شده و یا سایز طرح روکش تغییر داده شود. در نهایت مشتری می تواند با افزودن عکس محیط دلخواهش به نرم افزار طراحی مبل به بررسی نحوه چیدمان مدل در محیط بپردازد.

نرم افزار طراحی مبل سافت دکور یک نرم افزار طراحی و توسعه یافته در ایران است که نسخه در دسترس آن به صورت تحت ویندوز و آفلاین است. نسخه تحت وب و آنلاین این نرم افزار به زودی توسط گروه سافت دکور ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار طراحی مبل و جیدمان سه بعدی سافت دکور به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://softdecor.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا